Hei. Ghiciti ce ???? A venit primavara. Dupa cateva luni de iarna (ce au parut ani) a sosit si primavara. S-a dus zapada si pamantul a inceput sa  inverzeasca din nou. Verde .. mi-era fost de aceasta culoare.

Intr-o zi am iesit afara ca sa IAU PUTIN AER CURAT si .. sa vezi si sa nu crezi .. Cativa ghiocei rasarisera langa fantana. Erau tare gingasi si frumosi. Cred ca va imaginati cat de bucuroasa am fost. Nu ma intelegeti gresit, imi place iarna. Intr-o vreme credeam cu adevarat ca este anotimpul meu preferat, dar dupa cateva luni de frig si de zapada m-am cam saturat de ea. Si cum sa nu ma bucur ca a trecut iarna cand vad asemenea minunatii in natura. Acum pot sa spun  ca primavara este anotimpul meu preferat. Imi place sa vad ca toate inverzesc, ca natura se trezeste la viata.

Ultimele zile au fost extrem de frumoase. Cerul era senin si soarele stralucea puternic. A fost foarte cald pentru acest anotimp, unele persoane iesind la soare si lasandu-se in tricou. Totusi vremea e inselatoare si nu ati vrea sa va imbolnaviti si sa stati in casa pe un timp asa frumos, asa ca va sugerez sa va imbracati mai bine pentru orice eventualitate. Aveti grija si la vant. Daca nu va acoperiti capul cu ceva e posibil sa aveti niste dureri de cap. Aveti grija de sanatatea voastra ! Daca e timp frumos si vreti sa iesiti afara, aveti grija sa va imbracati bine .. Poate ca pare cald, dar defapt nu este.

In final, speram ca si zilele urmatoare sa fie tot asa de frumoase ca si cele care au trecut. Daca o sa fie timp frumos puteti sa mergeti sa culegeti flori (daca aveti de unde, bineinteles) . Eu o sa merg cat de curand. Primavara a venit, dar asta nu inseamna ca nu poate sa se mai raceasca sau sa mai ninga de acum inainte, deci nimic nu e sigur. Haideti sa ne rugam pentru vreme buna pentru a putea sa  petrecem cat mai mult timp afara, citind o carte, mergand la o plimbare, stand la soare sau chiar jucandu-ne. Sper ..

Lasă un răspuns

